Paranna tukipyyntöjen käsittelyä

Mx Helpdesk on nimensä mukaisesti tukipyyntöjen organisointiin tarkoitettu järjestelmä, joka toimii joko itsenäisenä ohjelmanaan tai yhdistettynä esimerkiksi Mx CRM -järjestelmään. Tarjoamme myös erillistä Helpdesk-palvelua, jolloin tukipyynnöt tulevat suoraan meille - eikä sinun tarvitse palkata henkilökuntaa hoitamaan tukipyyntöjä.


Katkeamaton toimintaketju

Helpdesk-pyyntöjen käsittelyn yhteydessä järjestelmä
asettaa aina oletuksena pyynnön avaajan vastuuhenkilöksi. Vastuuhenkilöä voidaan aina vaihtaa, jolloin pyynnön käsittely ohjautuu oikealle henkilölle.

Vastuuhenkilöä ei voi poistaa, eli tukipyynnöillä on aina vastuuhenkilö. Asiakaskohtaisten raporttien avulla voidaan seurata saapuneita pyyntöjä sekä niiden tilaa.


Yhteensopivuus

Mx Helpdesk toimii erinomaisesti Mx CRM:n kanssa, ja osaa hakea asiakkaan tiedot automaattisesti CRM-järjestelmästä tulleen sähköpostiosoitteen perusteella. Mx Helpdesk on helppo integroida myös muihin CRM-järjestelmiin.